Середа, 06 січня 2016 22:31

Майбутнє за дизельними двигунами

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Iснує думка, що двигуни внутрішнього згоряння досягли якщо не межі своєї досконалості, то піку можливостей. Подальше їх поліпшення не те щоб неможливо, а … буде йти по дрібницях.

Вперше прозвучала ця сентенція років тридцять тому, і фахівці з бензиновим двигунам згідно закивали: таки да, вичавити трохи більше з чотиритактного двигуна з електричним запалюванням допоможуть лише нові матеріали, ну, і якісь незначні удосконалення типу електронного управління всіма етапами процесу.

З ними не погодилися конструктори дизельних двигунів: можливості поршневих двигунів із запалюванням пального від контакту з розпеченим повітрям далеко не вичерпані. І якщо поширені в недавньому минулому моделі дизелів показували ККД, що перевищував аналогічні показники ефективності бензинового двигуна лише на третину, сьогодні інженери-дизелісти створюють мотори, майже вдвічі більш ефективні бензинових.

Правда, дизель сервіс являє собою непросте завдання: спроби кустарного обслуговування дизельних двигунів зазнали невдачі. Для повноцінного забезпечення якісного сервісу дизелів потрібно кваліфікований персонал і складне устаткування.

Точної апаратної діагностики вимагає ремонт ПНВТ (паливний насос високого тиску). Не тільки ефективність, але і взагалі факт роботи дизельного двигуна залежить від справності і налагодженості паливної апаратури. Працюючи з подачею густий, маслянистої рідини під високим тиском, насоси високого тиску вкрай чутливі до чистоти пального. Включення дрібнодисперсних абразивів, краплі води, бульбашки повітря сприяють швидкому зношуванню високонавантажених деталей ПНВТ і їх поломки.

Не менш складний і ремонт форсунок Common rail — нової системи подачі палива в циліндри. Головна відмінність Коммон рейл від традиційних насосів полягає в більш високому тиску, при якому розпорошення палива в камері згоряння відбувається більш ефективно — що, в свою чергу, підвищує ефективність роботи всього двигуна. Управління системою — електронне.

І хоча підвищення ефективності роботи дизельного двигуна за допомогою Common rail призвело до посилення нагрівання мотора, що, в свою чергу, зажадало застосування високотехнологічних масел, не помітити поліпшень в характеристиках — неможливо.

Сьогодні поки невідомо, які подальші удосконалення чекають дизельний двигун. Але сумнівів у подальшому прогресі цього старого і доброго друга автомобілістів всього світу — ні!

Прочитано 140 разів

Випадкові статті

05 вересня, 2015 р.

Алергія на сперму — міф і реальність

Здоров'я
У наш час алергія є нашим постійним супутником. Причому, негативна реакція організму відбувається на побутову хімію, траву, дерева, тварин і т.д. Ви будете здивовані, але алергія можлива у людини на абсолютно дивні речі і компоненти, зокрема, у деяких…
15 березня, 2016 р.

Ландшафтний дизайнер

Людина
Головне завдання, яке першочергово стоїть перед ландшафтним дизайнером — вибір і вимір території, на якій згодом будуть проводитися роботи. Дизайнер також повинен провести оцінку твердості грунту.
16 груд., 2015 р.

Снiг у банцi

Рiзне
«Я не чарівник, я тільки вчуся» — сміливо можуть сказати ті, хто вже познайомився з…
06 січ., 2016 р.

Електрокар під назвою nissan leaf

Авто
Навколо електрокара під назвою Nissan Leaf закрутилася цікава полеміка. Top Gear спочатку…
01 бер., 2016 р.

Toyota Corolla

Авто
Фотознімки автомобіля «Тойота Королла» нового покоління нарешті з’явилися в інтернеті.
04 жовт., 2016 р.

Принцип роботи букмекерської контори

Рiзне
Не секрет, що букмекерські контори — це вигідний бізнес. Це підтверджує той факт, що в…
13 квіт., 2016 р.

Молодіжний відпочинок

Країни та міста
Думаєте як провести круту відпустку з друзями? Чи не хочете спостерігати на відпочинку…
03 серп., 2016 р.

Йога для лікування гіпертонії

Здоров'я
Як показує статистика, раніше більше людей вмирало від різних інфекційних захворювань.…