Середа, 06 січня 2016 22:31

Майбутнє за дизельними двигунами

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Iснує думка, що двигуни внутрішнього згоряння досягли якщо не межі своєї досконалості, то піку можливостей. Подальше їх поліпшення не те щоб неможливо, а … буде йти по дрібницях.

Вперше прозвучала ця сентенція років тридцять тому, і фахівці з бензиновим двигунам згідно закивали: таки да, вичавити трохи більше з чотиритактного двигуна з електричним запалюванням допоможуть лише нові матеріали, ну, і якісь незначні удосконалення типу електронного управління всіма етапами процесу.

З ними не погодилися конструктори дизельних двигунів: можливості поршневих двигунів із запалюванням пального від контакту з розпеченим повітрям далеко не вичерпані. І якщо поширені в недавньому минулому моделі дизелів показували ККД, що перевищував аналогічні показники ефективності бензинового двигуна лише на третину, сьогодні інженери-дизелісти створюють мотори, майже вдвічі більш ефективні бензинових.

Правда, дизель сервіс являє собою непросте завдання: спроби кустарного обслуговування дизельних двигунів зазнали невдачі. Для повноцінного забезпечення якісного сервісу дизелів потрібно кваліфікований персонал і складне устаткування.

Точної апаратної діагностики вимагає ремонт ПНВТ (паливний насос високого тиску). Не тільки ефективність, але і взагалі факт роботи дизельного двигуна залежить від справності і налагодженості паливної апаратури. Працюючи з подачею густий, маслянистої рідини під високим тиском, насоси високого тиску вкрай чутливі до чистоти пального. Включення дрібнодисперсних абразивів, краплі води, бульбашки повітря сприяють швидкому зношуванню високонавантажених деталей ПНВТ і їх поломки.

Не менш складний і ремонт форсунок Common rail — нової системи подачі палива в циліндри. Головна відмінність Коммон рейл від традиційних насосів полягає в більш високому тиску, при якому розпорошення палива в камері згоряння відбувається більш ефективно — що, в свою чергу, підвищує ефективність роботи всього двигуна. Управління системою — електронне.

І хоча підвищення ефективності роботи дизельного двигуна за допомогою Common rail призвело до посилення нагрівання мотора, що, в свою чергу, зажадало застосування високотехнологічних масел, не помітити поліпшень в характеристиках — неможливо.

Сьогодні поки невідомо, які подальші удосконалення чекають дизельний двигун. Але сумнівів у подальшому прогресі цього старого і доброго друга автомобілістів всього світу — ні!

Прочитано 168 разів

Випадкові статті

07 січня, 2016 р.

Mitsubishi випустить новий outlander xl

Авто
У зарубіжних засобах масової інформації з’явилися перші дані про новинку японської автомобільної компанії Mitsubishi — Outlander XL NEW.
10 січня, 2016 р.

Обтічник своїми руками

Авто
Для скла ми теж спочатку робили за місцем (вже маючи реальний, дюралевий обтічник) Шаблон з картону. Знайшовши потрібні форму і розміри, накладали отриману викрійку на лист органічного скла і різали по контуру, користуючись креслярськими лекалами і різаком,…
10 січ., 2016 р.

Pajero sport спортивний pajero або універсал від l200

Авто
Поки автовиробники Європи та Америки роздумують над тим, що краще: паркетники або…
29 груд., 2015 р.

Юкатан. Мексика

Країни та міста
Легкий прохолодний бриз з океану ліниво розгойдує гілки пальм, ноги потопають у…
16 груд., 2015 р.

Мальдівські острови

Країни та міста
Якщо захочете побачити своїми очима рей, тоді сміливо вирушайте на Мальдіви. Немов…
16 груд., 2015 р.

Gene-Z

Здоров'я
Безперечно, що чим раніше виявлений рак, тим більше шансів перемогти це захворювання. Але…
03 лют., 2016 р.

Ожиріння

Здоров'я
Ожиріння є серйозною патологією. Для початку визначимося в поняттях. Ожирінням…
09 лют., 2016 р.

Як виготовляють пакети?

Рiзне
Після замовлення пакетів, узгодження їх макетів і підписання всіх необхідних документів…